
Case: Lauttasaari-Seura
WOTT-kyselypäätteellä palautetta ketterästi ja kattavasti.
Asiakastarinat
”Webropol on auttanut meitä parantamaan reaaliaikaista vuorovaikutusta. Työkalua käytetään moniin eri tarkoituksiin, kuten perinteisiin asiakaskyselyihin, ad hoc -kyselyihin ja erilaisiin testauksiin tai haastatteluihin.”
Julia Flovén | Customer Insight Lead, VR
”Webropolin kysely- ja raportointisovellus on ollut korvaamaton työkalu asiakastyytyväisyyden kehittämisessä. Olemme myös pystyneet kohdentamaan resurssejamme paremmin ja tekemään faktoihin perustuvia päätöksiä.”
Arto Sirviö | Toimitusjohtaja,
Vaasan Golf
”Webropol on helpottanut tapahtumien järjestämistä ja palautteen keräämistä. Säästämme nyt valtavasti aikaa, joka aiemmin tuhlattiin hallinnollisiin töihin. Suosittelen lämpimästi.”
Karen Glass | Fysioterapeutti,
NHS Scotland
”Webropol-tutkimusjärjestelmä on erittäin nopea ja helppo työkalu lähes minkä tahansa tutkimuksen luomiseen.”
Jouni Marttinen | Projektipäällikkö,
ELY-keskus
WOTT-kyselypäätteellä palautetta ketterästi ja kattavasti.
Webropol auttaa asiakaskokemuksen monipuolisessa kehittämisessä
Tehokasta asiakastyytyväisyyden kehittämistä
Henkilöstökysely lähes 200 000:lle työntekijälle
Jatkuvaa palautetta ja reaaliaikaista raportointia käyttäjäystävällisesti
Fiksumpaa toimintaa hyvien asiakassuhteiden ylläpitämiseksi
360-arvioinnit vaivattomasti ja kustannustehokkaasti Webropolilta
Tarve tietää, mitä asiakkaat ajattelevat – juuri nyt