kyselyT ja raportointi
Webropol – monipuolinen kyselytyökalu tiedonkeruuseen ja raportointiin
Webropol on suomalainen kyselytyökalu, jonka avulla voit helposti luoda verkkokyselyitä, kerätä palautetta ja analysoida tuloksia selkeiden raporttien avulla. Oli kyseessä sitten asiakaspalaute, henkilöstökysely tai tutkimusaineisto, tarjoamme kaikki tarvittavat työkalut yhdessä palvelussa. Tee ajantasaiseen tietoon perustuvia päätöksiä menestyksen rakentamiseksi Webropolin kyselytyökalun avulla!
MIKSI VALITA WEBROPOL
Helppokäyttöinen kyselytyökalu kaikkiin tarpeisiin
Tieto on arvokasta vain silloin kun sen pohjalta pystyy aidosti tekemään toimenpiteitä. Webropolin kyselytyökalun avulla kuuntelet ja ymmärrät asiakkaiden ja henkilöstön tarpeita, ja reaaliaikaisella tiedolla johtamisella varmistat organisaatiosi jatkuvan kehittämisen ja kasvun. Webropol-kyselytyökalu sopii niin pienille kuin suurille organisaatioille – käyttäjäystävällinen käyttöliittymä ja monipuoliset raportointiominaisuudet tekevät tiedonkeruusta vaivatonta.
Helppo, monikanavainen tiedonkeruu
Maksimoi tiedonkeruun laajuus – Webropolilla tavoitat vastaajat useiden eri kanavien kautta: sähköposti, julkiset chat- ja nettilinkit, upotettavat kyselyt, paperilomakkeet, suulliset palautteet, pop-up-kyselyt, QR-koodit, palautelaitteet ja SMS-kyselyt (myös 2-suuntainen).
Älykkäät analyysit päätöksenteon tueksi
Kerää ja analysoi asiakas- ja henkilöstöpalautteet helposti Webropolin kyselytyökalulla. Oikealla tiedolla ja ymmärryksellä, organisaatiosi voi tehdä datalähtöisiä päätöksiä ja kehitystä edistäviä toimenpiteitä. Webropol tarjoaa tehokkaat työkalut palautteen keräämiseen, analysointiin ja toiminnan kehittämiseen.
Tuloksekas reaaliaikainen raportointi
Saat yhdellä klikkauksella tärkeimmät KPI-mittarit ja tulosnäkymät koko organisaatiosi käyttöön. Webropolin kyselytyökalu tekee trendien ja toimenpiteiden vaikutusten seurannasta helppoa: yhdistele tietoa eri lähteistä ja näe, miten esimerkiksi työntekijäkokemus vaikuttaa asiakaskokemuksen kehittymiseen ja myyntiin. Reaaliaikainen raportointi auttaa tekemään datalähtöisiä päätöksiä nopeasti ja tehokkaasti.
Miksi valita Webropol kumppaniksi?
Organisaatiosi on ainutlaatuinen – samoin sen tarpeet. Webropolin modulaarinen palvelukokonaisuus mahdollistaa juuri teidän tarpeisiinne räätälöidyn ratkaisun. Olipa kyse asiakas- tai henkilöstökokemuksen kehittämisestä, 360-arvioinneista, tapahtumien hallinnasta tai muista tiedolla johtamisen tarpeista, Webropol on luotettava kumppani yli 20 vuoden kokemuksella.
Miksi Webropol?
- Monipuoliset toiminnallisuudet, jotka mukautuvat organisaatiosi tarpeisiin.
- Helppokäyttöinen – sopii myös satunnaiselle käyttäjälle.
- Ratkaisumme täyttää GDPR:n ja tietoturvan asettamat vaatimukset – ISO27001-sertifioidut palvelimet Suomessa.
- Saavutettavuus – WCAG 2.1 AA -tason mukaiset kyselyt.
- Integraatiot – Helppo integroida eri CRM- ja HR-järjestelmiin tiedonkeruun automatisoimiseksi.
- Asiantunteva tuki – Webropol-tiimi apunasi tutkimuspalveluista tekniseen tukeen.
- Kustannustehokkuus – Ratkaisut kaikenkokoisille yrityksille.
Monikanavainen tiedonkeruu – tavoita kohderyhmäsi tehokkaasti!
14 miljoonaa vastaajaa vuodessa kertoo, että Webropol-kyselyillä tavoitat kohderyhmäsi tehokkaasti. Vastaaminen on helppoa, ja reaaliaikainen tieto antaa sinulle etulyöntiaseman reagoida nopeasti sekä puuttua mahdollisiin ongelmiin tai kehityskohtiin.
Webropol on tehnyt kyselyjen luomisesta ja tiedon analysoinnista joustavaa ja tehokasta. Kyselyt mukautuvat moniin tarpeisiin: olipa tavoitteena mielipiteiden kartoittaminen kuluttajapaneelissa, asiakaskokemuksen tai henkilöstökokemuksen jatkuva mittaaminen tai anonyymin palautteen kerääminen.
Valitse Webropol, kun etsit luotettavaa kyselytyökalua, joka tukee monikanavaista tiedonkeruuta ja tiedolla johtamista.
Valmiit ammattilaisten suunnittelemat kyselyt ja raportit heti hyödynnettävissä.
Täysin omiin tarpeisiin räätälöitävät kyselyt. Vastauskieliä noin 60.
Älykkäät raportit, automaattinen henkilötietojen poisto sekä hälytykset, jotka mahdollistavat välittömät toimet.
BI View mahdollistaa tehokkaan ajantasaisella tiedolla johtamisen koko organisaatiossa.
WEBROPOL MODUULIT
Markkinoiden monipuolisin kysely- ja raportointisovellus
BI View -tulosnäkymät
Organisaatiosi tärkeimmät mittarit kätevästi ja reaaliaikaisesti
hyödynnettävissä.
KOKONAISVALTAINEN KEHITTÄMINEN
Tutustu eri tiedolla johtamisen ratkaisuihimme
Asiakaskokemus
Webropol CX – Saavuta kilpailuetua ymmärtämällä paremmin asiakkaidesi tarpeita
Työntekijäkokemus
Webropol EX – Kehitä ja paranna työntekijäkokemusta ja yrityskulttuuria ajantasaisen tiedon avulla.
Tapahtumanhallinta
Suunnittele, toteuta ja hallinnoi ammattimaisia tapahtumia helposti. Kutsut, ilmoittautumiset ja palautteen keruu helposti samalla työkalulla.
Markkinatutkimukset
Analysoi uusia markkinoita, kehitä tuotteita, mittaa brändimielikuvaa ja paljon muuta.
Usein kysyttyä Webropolin kyselytyökalusta
Kyselytyökalu on ohjelma tai sovellus, jonka avulla voidaan luoda, jakaa ja analysoida kyselylomakkeita. Sitä käytetään esimerkiksi asiakaspalautteen keräämiseen, markkinatutkimuksiin ja henkilöstökyselyihin.
Kotimainen Webropol on luotettava ja laajasti tunnettu kyselytyökalu. Kymmenet tuhannet käyttäjät hyödyntävät helppokäyttöistä ja kustannustehokasta Webropol kyselytyökalua monikanavaiseen tiedon keruuseen sekä kehittävät organisaationsa toimintaa ja tiedolla johtamista sovelluksen tarjoamilla monipuolisilla tekoälyavusteisilla tulosanalyyseilla, -raporteilla ja -mittaristoilla sekä niistä johdetuilla suunnitelmilla ja toimenpiteillä.
Asiakkaidemme onnistumista tukemaan tarjoamme myös asiantuntija- ja koulutuspalveluita tiedon keruuseen sekä tutkimusten laadintaan, analysointiin ja raportointiin.
Hyvä kyselylomake on selkeä, kohdennettu ja kerää sekä kvalitatiivista että kvantitatiivista dataa esimerkiksi kokemukseen ja lojaaliuteen perustuvilla mittareilla ja avoimella tekstipalautteella. Kyselyn ei tulisi olla liian pitkä, mutta sen tulisi kerätä tarpeeksi kattavasti tietoa organisaatiolle. Kyselylomakkeelle tarkoitetut valmiit mallipohjat helpottavat lomakkeen suunnittelua. Opi lisää tehokkaasta kyselylomakkeen luonnista oppaastamme: Kohti parempia kyselyitä.
Webropol on markkinoiden monipuolisin kyselytyökalu ja raportointiratkaisu. Modulaarinen kokonaisuus mukautuu niin pienten kuin suurtenkin organisaatioiden tarpeisiin. Webropolin työkalu on myös mahdollista laajentaa vaiheittain monipuoliseksi asiakas- ja henkilöstökokemuksen mittaamisen kokonaisuudeksi. Lisäksi se täyttää GDPR-vaatimukset, tarjoaa WCAG 2.1 AA -tason saavutettavuuden, ja palvelimet ovat ISO27001-sertifioitu.
Reaaliaikainen raportointi ja KPI-mittarit auttavat organisaatiota tekemään datalähtöisiä päätöksiä nopeasti ja tehokkaasti. Lue, miten tiedolla johtamisen avulla datan voi muuttaa toiminnaksi.
Monipuolisella kyselyn jakelulla voit tavoittaa kohderyhmäsi useista kanavista. Webropol tukee seuraavia palautteenkeruukanavia: sähköpostilinkki, SMS-linkki (myös 2-suuntaiset SMS:t), netti-/intranet-/extranet-/chat –linkki, suulliset palautteet, paperilomakkeet, pop-up- ja iFrame-lomakkeet sekä QR-koodi.
Kyllä, kyselytyökalun voi joillain palveluntarjoajilla integroida asiakkaan CRM- tai HR-järjestelmiin. Webropolin kyselytyökalu on helposti integroitavissa CRM-, HRM-, ERP- tai taloushallinnon järjestelmiin, mikä mahdollistaa automaattisen tiedonkeruun ja raportoinnin. Lue lisää integraatiomahdollisuuksistamme.
Kyllä, kyselytyökalulla voi tarvittaessa kerätä myös anonyymia palautetta oikeiden palveluntarjoajien kautta. Webropol mahdollistaa anonyymit kyselyt ja anonyymin palautteiden keräämisen. Vastaaminen on tarvittaessa anonyymia kaikista kyselykanavista, myös sähköposti- tai SMS-viestiin ja -linkkiin vastattaessa. Henkilötiedot voidaan myös anonymisoida automaattisesti vapaasta tekstipalautteesta tekoälyn avulla.
Kyllä, Webropol-ratkaisussa on kattava tietoturva ja tietosuoja:
- Tietoturvaloki sekä TLS 1.2/1.3 -salattu tietoliikenne
- EU:n GDPR-tietosuoja-asetuksen mukainen tietojenkäsittely
- Suomessa sijaitseva kahdennettu ISO 27001 -sertifioitu palvelinympäristö
- Suomen kansallisen turvallisuusauditointikriteeristön Katakri TL III -luokan mukainen yritysturvallisuusselvitystodistus
- TDE-salattu tietokantakryptaus
Lue lisää aiheesta
Opas: Kohti parempia kyselyitä
Oikein suunniteltu ja toteutettu kysely antaa arvokasta tietoa, auttaa ymmärtämään kohderyhmääsi paremmin ja tukea päätöksentekoa. Oppaamme tarjoaa sinulle käytännön neuvoja ja vinkkejä kyselyn tekemiseen ja toteuttamiseen.
Blogi: Miten tekoäly tehostaa kyselyiden analysointia?
Tekoäly auttaa ryhmittelemään vastauksia, tunnistamaan tunnetiloja ja tuottamaan selkeitä yhteenvetoja palautteesta. Tuloksena nopeampi analyysi, parempi ymmärrys ja aidosti tiedolla johdetut päätökset.
Blogi: Mikä on hyvä kyselyn vastausprosentti?
Kyselyt ovat erinomainen keino saada arvokasta tietoa tuotteiden tai palvelujen käyttäjiltä ja ymmärtää asiakkaiden tarpeita paremmin. Tässä artikkelissa tarkastelemme asiakaskyselyn vastausprosentin merkitystä.