Artikkelit ja blogit

Ammenna tietoa artikkeleistamme ja blogeistamme

Työntekijät katsovat esitystä asiakas- ja henkilöstökokemuksesta - tiedolla johtaminen muuttaa datan konkreettisiksi toimiksi.

Tiedolla johtaminen: kuinka muuttaa data toiminnaksi

Tiedolla johtaminen muuttaa kerätyn tiedon konkreettisiksi toimenpiteiksi. Pelkkä tieto ei yksinään riitä, jos sitä ei kerätä, analysoida ja jaeta systemaattisesti. Tässä blogissa kerromme, miten organisaatiot voivat hyödyntää asiakas- ja henkilöstöpalautetta, tekoälyä ja reaaliaikaista raportointia päätöksenteon tukena ja liiketoiminnan kehittämisessä.

Webropol asiakaspalvelu – tiimi iloisesti yhteistyössä, symbolina värikäs W-logo

Laadukas asiakaspalvelu on Webropolin toiminnan kulmakivi – NPS-luku 94 puhuu puolestaan

Asiakaspalvelun laatu kertoo yrityksen arvoista ja toimintaperiaatteista. Webropolin asiakaspalvelu saa asiakkailtaan vuosi vuodelta ylistystä, kiitos nopean reagoinnin, vahvan asiantuntemuksen ja aidosti ystävällisen otteen. Tämä ei ole sattumaa – se on seurausta pitkäjänteisestä työstä ja asiakkaiden aitoon kuuntelemiseen perustuvasta toimintatavasta.

Työntekijät keskustelevat tekoälyn hyödyistä kyselyiden analysoinnissa. Tekoäly auttaa ryhmittelemään vastauksia, tunnistamaan tunnetiloja ja tuottamaan selkeitä yhteenvetoja palautteesta.

Miten tekoäly tehostaa kyselyiden analysointia?

Tekoäly auttaa ryhmittelemään vastauksia, tunnistamaan tunnetiloja ja tuottamaan selkeitä yhteenvetoja palautteesta. Tuloksena nopeampi analyysi, parempi ymmärrys ja aidosti tiedolla johdetut päätökset.