Mikä on eNPS ja miksi se on tärkeä työntekijäkokemuksen mittari?
eNPS on yksinkertainen mutta tehokas mittari työntekijäkokemuksen arviointiin. Blogissa opit, miten eNPS toimii ja miten sitä hyödynnetään käytännössä.
Artikkelit ja blogit
eNPS on yksinkertainen mutta tehokas mittari työntekijäkokemuksen arviointiin. Blogissa opit, miten eNPS toimii ja miten sitä hyödynnetään käytännössä.
Tiedolla johtaminen muuttaa kerätyn tiedon konkreettisiksi toimenpiteiksi. Pelkkä tieto ei yksinään riitä, jos sitä ei kerätä, analysoida ja jaeta systemaattisesti. Tässä blogissa kerromme, miten organisaatiot voivat hyödyntää asiakas- ja henkilöstöpalautetta, tekoälyä ja reaaliaikaista raportointia päätöksenteon tukena ja liiketoiminnan kehittämisessä.
Asiakaspalvelun laatu kertoo yrityksen arvoista ja toimintaperiaatteista. Webropolin asiakaspalvelu saa asiakkailtaan vuosi vuodelta ylistystä, kiitos nopean reagoinnin, vahvan asiantuntemuksen ja aidosti ystävällisen otteen. Tämä ei ole sattumaa – se on seurausta pitkäjänteisestä työstä ja asiakkaiden aitoon kuuntelemiseen perustuvasta toimintatavasta.
Syksy on täydellinen hetki pysähtyä kuulemaan henkilöstön ääntä. Tässä viisi syytä, miksi henkilöstökysely syksyllä antaa arvokasta tietoa ja auttaa parantamaan loppuvuoden tuloksia – sekä käytännön vinkit kyselyn onnistuneeseen toteutukseen.
Kesälomakausi lähestyy – esihenkilön rooli on keskeinen lomien sujuvuudessa. Lue, miten suunnittelet kyselyn avulla onnistuneen lomakauden ja tuet tiimiä ennen ja jälkeen loman.
Tekoäly auttaa ryhmittelemään vastauksia, tunnistamaan tunnetiloja ja tuottamaan selkeitä yhteenvetoja palautteesta. Tuloksena nopeampi analyysi, parempi ymmärrys ja aidosti tiedolla johdetut päätökset.
Mittaatko asiakaskokemusta oikeilla mittareilla ja oikeissa paikoissa?
Miksi asiakaskokemuksen mittaaminen on tärkeää, ja mitä hyötyjä se tuo organisaatiollesi?
Tunnista henkilöstötyytyväisyyteen tärkeimmät ja eniten vaikuttavat avaintekijät.
Webropol on vahvistanut asemaansa Pohjoismaiden markkinoilla hankkimalla ruotsalaisen Alstran liiketoiminnan.