Miksi asiakaskokemukseen investointi on jokaisen sentin arvoinen?
Elämme aikakautta, jolloin asiakkaan äänen kuunteleminen on olennaisempaa kuin koskaan.
Artikkelit ja blogit
Elämme aikakautta, jolloin asiakkaan äänen kuunteleminen on olennaisempaa kuin koskaan.
Online-kyselytutkimuksistaan tunnetun Webropolin tavoitteena on kasvaa Pohjois-Euroopan monipuolisimmaksi ja käytetyimmäksi asiakas- ja työntekijäkokemuksen kehittämisen palveluksi.
Webropol Case Management -lisämoduuli mahdollistaa turvallisen, anonyymin Whistleblower-ilmoituskanavan sekä luottamuksellisen käsittelyprosessin.
Avainlipun avulla autamme asiakkaitamme valitsemaan suomalaisen vaihtoehdon.
Haluamme kiittää kaikkia asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme kuluneesta vuodesta!
Onko teillä käytössänne Salesforce tai Microsoft Dynamics? Liitä CRM-järjestelmäsi hetkessä Webropoliin.
VIEW: Johda tiedolla ja pidä koko organisaatio ajan tasalla
Webropol Eventsin avulla tapahtumien hallinnointi on ennennäkemättömän helppoa!
Kolme askelta henkilöstön sitouttamiseksi suurissa organisaatioissa
WOTT by Webropol: Mittaa asiakaskokemusta ja kerää asiakaspalautetta messuilla, myymälöissä ja tapahtumissa
Asiakastyytyväisyyskysely ja asiakaspalaute tapahtumissa, myymälöissä, ravintoloissa, messuilla ja odotustiloissa
Vuonna 2014 asiakkaista 95 % suosittelee Webropolia.