
Etsitkö keinoja asiakaskokemuksen parantamiseksi?
Lue miten voitte parantaa asiakaskokemustanne tehokkaasti.
Artikkelit ja blogit
Lue miten voitte parantaa asiakaskokemustanne tehokkaasti.
Webropol on hankkinut Happy at Work Ab:n asiakaskannan.
Tuntuuko välillä, että törmäät lyhenteisiin, jotka eivät sano juuri mitään?
Elämme aikakautta, jolloin asiakkaan äänen kuunteleminen on olennaisempaa kuin koskaan.
Online-kyselytutkimuksistaan tunnetun Webropolin tavoitteena on kasvaa Pohjois-Euroopan monipuolisimmaksi ja käytetyimmäksi asiakas- ja työntekijäkokemuksen kehittämisen palveluksi.
Webropol Case Management -lisämoduuli mahdollistaa turvallisen, anonyymin Whistleblower-ilmoituskanavan sekä luottamuksellisen käsittelyprosessin.
Avainlipun avulla autamme asiakkaitamme valitsemaan suomalaisen vaihtoehdon.
Haluamme kiittää kaikkia asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme kuluneesta vuodesta!
Onko teillä käytössänne Salesforce tai Microsoft Dynamics? Liitä CRM-järjestelmäsi hetkessä Webropoliin.
VIEW: Johda tiedolla ja pidä koko organisaatio ajan tasalla
Webropol Eventsin avulla tapahtumien hallinnointi on ennennäkemättömän helppoa!
Kolme askelta henkilöstön sitouttamiseksi suurissa organisaatioissa