Webropol jatkaa vahvaa kasvua Pohjoismaissa hankkimalla Happy at Work Ab:n liiketoiminnan

Webropol, johtava henkilöstö- ja asiakaskokemuksen kehittämisen palveluntarjoaja, on hankkinut Happy at Work Ab:n asiakaskannan. Tämä strateginen hankinta mahdollistaa Webropolin kasvun kiihdyttämisen tärkeällä Pohjoismaiden markkinalla. Happy at Work on tarjonnut asiakkailleen kyselytyökalun henkilöstön ja yrityksen työympäristön nopeaan ja jatkuvaan mittaamiseen.

Kaupan myötä Happy at Workin asiakkaat siirtyvät käyttämään Webropolin palveluita ja pääsevät näin hyödyntämään Webropolin monipuolista ja jatkuvasti kehittyvää palveluvalikoimaa.

”Muutoksen ansiosta asiakkaat pääsevät hyödyntämään Webropolin koko palvelutarjontaa, joka henkilöstökokemuksen lisäksi mahdollistaa asiakaskokemuksen kokonaisvaltaisen kehittämisen, asianhallinta-järjestelmän sekä tapahtumahallinnan unohtamatta tutkimus- ja koulutuspalveluitamme”, iloitsee Webropol Ruotsin Toimitusjohtaja Josefin Lineback

André Francois, perustajajäsen ja Hallituksen puheenjohtaja Happy at Workissa, jatkaa: ”Happy at Work -palvelun rakentaminen on ollut hieno kokemus. Webropoliin siirtymisen myötä asiakkaamme pääsevät markkinajohtajan hoiviin, joka on yhtä sitoutunut edistämään positiivisia työympäristöjä ja vahvistamaan työntekijäpalautteen keräämistä.”

Happy at Work liiketoiminnan hankinta on osa Webropolin laajempaa strategiaa, jonka tavoitteena on vahvistaa asemaa Pohjois-Euroopan käytetyimpänä henkilöstö- ja asiakaskokemuksen SaaS-palveluna. ”Olemme iloisia voidessamme ilmoittaa tästä hankinnasta, joka on merkittävä askel eteenpäin kasvustrategiassamme. Haluamme tarjota yhä useammalle organisaatiolle kattavia asiakaskokemuksen ja henkilöstön kehittämisen ratkaisuja”, toteaa Webropolin Toimitusjohtaja Katri Perälä.

Lisätietoja:

Katri Perälä, CEO, Webropol Group

+358 44 11 00 11

Josefin Lineback, CEO, Webropol Sverige Ab

+46 70 1617 207

André Francois, Hallituksen puheenjohtaja ja osakas, Happy at Work Ab

+46 73 7744 633

Webropol on ohjelmisto- ja palveluyritys, joka tarjoaa kattavia ratkaisuja henkilöstö- ja asiakaskokemuksen kehittämiseen sekä erilaisten tutkimusten tekemiseen tehokkaan tiedonkeruun, analysoinnin ja reaaliaikaisen raportoinnin avulla. Yritys on perustettu vuonna 2002, ja sen pääkonttori sijaitsee Suomessa. Toimipisteet lisäksi Ruotsissa, Saksassa, Yhdistyneessä Kuningaskunnassa sekä Belgiassa. www.webropol.com

Happy at Work, jonka pääkonttori on Göteborgissa, perustettiin vuonna 2018. Yritys on tarjonnut eri kokoisille organisaatioille digitaalisen työkalun työympäristön jatkuvan ja nopean mittaamisen. Pohjoismaat ovat olleet Happy at Workin päämarkkinat, mutta palveluita on myyty globaalisti.
Lue lisää osoitteessa https://www.happyatwork.io