

Webropol tuottaa arvokasta tietoa nopeasti ja kustannustehokkaasti
Vuonna 1862 perustettu Cloetta on nykyään Pohjoismaiden, Hollannin ja Italian johtava makeisalan yritys. Cloetta valmistaa ja markkinoi erilaisia makeisia, suklaatuotteita, pastilleja ja purukumia. Kaiken kaikkiaan Cloettan tuotteita myydään yli 50 maassa eri puolilla maailmaa.
Cloettan ksylitolituotteet edistävät hampaiden terveyttä. Konsernin vanhin pastillimerkki Läkerol on yli 100 vuotta vanha. Muita kärkiryhmän pastilleja ovat Mynthon, King ja Saila sekä Within-purukumi. Cloetta on markkinajohtaja Suomessa Jenkki-purukumillaan, ja yrityksen Sportlife ja Xylifresh pitävät kärkipaikkaa Hollannissa ja Belgiassa. Cloetta on myös muovannut tien ksylitolin käytölle purukumeissa.
Monipuoliset mielipidekyselyt, markkinatutkimukset ja kuluttajien ostokäyttäytymitutkimukset helposti Webropolilla
Cloetta tutkii paljon kuluttajien ostokäyttäytymistä ja mielipiteitä erilaisten kyselyiden avulla. Jotta voimme keskittyä siihen, minkä osaamme parhaiten, tarvitsemme Webropolin kaltaista monipuolista ja helppoa tutkimus- ja analysointityökalua, kertoo Cloetta Suomen markkinatutkimuspäällikkö Ilkka Ketola.
Ostopäätöstutkimuksia, mainostutkimuksia ja tuotekehityskyselyitä
Tutkimme sitä, kuinka kuluttajat tekevät ostopäätöksensä. Webropolilla on suuri merkitys, kun suunnittelemme ja toteutamme erilaisia markkinointikonsepteja. Mainostutkimusten tarkoituksena on tietenkin varmistaa, että panostuksemme tuottoprosentti on mahdollisimman hyvä, ja siksi esimerkiksi testaamme kampanjat ennen niiden julkistamista. Bränditutkimus ja kuluttajien mieltymysten tutkiminen antaa meille arvokkaita mielipiteitä ja apua tuotekehitykseen, ja siksi mittaamme kiinnostavuutta laajasti uusien tuotteiden osalta. Webropolin raportointi- ja analysointiratkaisussa erityisen ilahduttavaa on sen nopeus ja kustannustehokkuus, joilla se tuo käyttöömme todella arvokasta tietoa, sanoo Ilkka.