Pohjoismaiden käytetyin kysely- ja raportointisovellus

Yli 15 vuotta vankkaa kokemusta. Yli 70 000 yrityskäyttäjää eri puolilla maailmaa. Webropol –ratkaisuista tiedoksesi:

  • Asiakkaamme ovat 1 – 160 000 työntekijän organisaatioita
  • Hintatasomme 12kk:n sopimuskaudelle alkaen n. 1000€ + alv
  • Tietoturva ja –suoja on alamme huippua

Varmista jatkuva kehitys organisaatiossasi! Johda tiedolla!

Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.

Pyydän yhteydenottoa


Tällä lomakkeella kerätään henkilötietojasi asiakaspalvelun mahdollistamiseksi.

Lähettämällä lomakkeen vahvistat hyväksyväsi tietosuojakäytäntömme. Tarvittaessa voit tarkistaa tietosuojaselosteemme tästä.

Pyydä tarjous!

Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.
Pyydän lisätietoa

Jätä tietosi niin otamme sinuun yhteyttä.

Tällä lomakkeella kerätään henkilötietojasi asiakaspalvelun mahdollistamiseksi.   

Lähettämällä lomakkeen vahvistat hyväksyväsi tietosuojakäytäntömme. Tarvittaessa voit tarkistaa tietosuojaselosteemme tästä

Haluatko lisätietoja

Qurioso – mielikuvatutkimus

Caset
Qurioso

Konsultointiyritys tutkii ja analysoi Webropolin työkaluilla
Ruotsissa toimiva konsultointiyritys Qurioso tarjoaa tutkimuspalveluita asiakkaiden lyhyt- ja pitkäaikaisten strategisten suunnitelmien tueksi. Englanninkieliseen, uteliaisuutta tarkoittavaan sanaan viittaavan Qurioson perusti vuonna 2012 markkina-analyytikko Charlotte Dickens. Ennen sitä Charlotte työskenteli pitkään erilaisissa markkinointi-, myynti- ja analysointitehtävissä kansainvälisen paperiteollisuuden palveluksessa.

Qurioso toteuttaa laajoja tutkimus- ja konsultointiprojekteja
Qurioso on suorittanut Webropolin avulla lukuisia projekteja, kuten 360 asteen arviointeja (HR, uskollisuus, palvelut, tuotemerkit, DNA jne.), kytkentöjä ja segmentointeja, kohdemarkkina-analyysejä, asiakas-/työtyytyväisyysseurantoja, tunnettuusseurantoja, osakaskyselytutkimuksia, tarkasti personoituja strategisia tutkimuksia, trenditutkimuksia ja monia muita. ”Tärkein lähtökohta on se, mihin tutkimustuloksia on tarkoitus käyttää. Asiakkaat voivat etsiä niiden avulla ratkaisuja kohdemarkkinointiin ja tuotteiden positiointiin, kehitettävien alueiden tunnistamiseen ja johtamistaitojen parantamiseen, innovoinnin lisäämiseen, trendien selvittämiseen ja toimivien myyntistrategioiden etsimiseen.” Charlotte jatkaa: ”Olen auttanut asiakkaita toteuttamaan muutoksia tulosten perusteella, sillä Qurioso uskoo, että havaintojen on johdettava toimintaan”.

Webropolilla kerätään tietoja ja laaditaan räätälöityjä analyyseja ja raportteja
Omistajana ja markkina-analyytikkona Charlotte toimii yrityksessään kahdessa roolissa, ja siksi hänen tehtävänsä kattaa monipuolisesti kaiken liiketoiminnan kehittämisestä projektien hallintaan. Webropol on toiminut jo vuosien ajan hänen apunaan monin tavoin. Charlotte kertoo: ”Olen käyttänyt Webropolia moniin tarkoituksiin. Teen sillä kaikenlaista yksinkertaisista Qurioson lähettämistä verkkokyselyistä syvähaastatteluprojekteihin, joiden tulokset raportoitiin asiakkaan myyntitiimille käsikirjoituksen mukaan. Käytän myös paljon raportointi- ja analysointitoimintoja asiakkaan tarpeista ja tehtävän monitahoisuudesta riippuen.”

Parasta Webropolissa on luotettavuus ja vaihtoehtojen runsaus Qurioson tarvitsemilla alueilla
Monet päätöksentekoprosessit perustuvat pitkälti tutkimusten tuloksiin. Asiakkaat pystyvät tekemään perusteltuja päätöksiä, jolloin esimerkiksi huonosti toimiva asiakaspalvelukeskus voidaan organisoida uudelleen, strategiselle suunnittelulle ja olennaisille trendeille saatetaan antaa enemmän painoarvoa, innovaatioista valitaan se oikea versio tai asiakkaiden suosimien alueiden rakennetta tutkitaan enemmän jne. Qurioson asiakkaat voivat tehdä tärkeät päätökset luottavaisin mielin, koska tietojen kerääminen ja vastausten analysointi hyväksi tiedetyllä työkalulla varmistaa projektien onnistumisen.

Kysyimme Charlottelta: ”Mikä on Webropolin käytössä parasta?” Charlotte vastasi: ”Luotettavuus”, ja jatkoi: ”Minulle parasta Webropolissa on tutkimusohjelman tarjoamat monet vaihtoehdot juuri niillä alueilla, joita tarvitsen liiketoiminnassani. Lisäksi Webropolin tuki- ja analysointitiimin tarjoama tuki on ensiluokkaista.”

Kasvata osaamistasi!

3.0 koulutusvideot W-storesta.

Hanki tästä

Luokkakoulutukset (Huovitie 3, 00400 Helsinki)

  • Luokkakoulutukset 2019 löydät täältä
  • Koulutus tapahtuu Webropolin koulutustilassa
  • Koulutustilassa on tietokoneet, et tarvitse omaa tietokonetta
  • Tarvitset ainoastaan omat käyttäjätunnukset, jos haluat, että harjoituskysely jää sinulle talteen (Starttikoulutus/3.0-kyselyn luonti)
  • Kestää yleensä 3 tuntia

Verkkokoulutukset

  • Verkkokoulutukset 2019 löydät täältä
  • Koulutus tapahtuu omalla tietokoneella verkon yli
  • Tarvitset vain tietokoneen ja internetyhteyden
  • Tarvitset myös kaiuttimet tai kuulokkeet tietokoneeseen
  • Voit käyttää mikrofonia kysymysten esittämiseen koulutuksen lopussa tai voit myös kirjoittaa kysymykset kouluttajalle
  • Kestää yleensä 2,5 tuntia

Organisaatiokohtainen koulutus

Järjestämme myös organisaatiollesi räätälöityjä koulutuspäiviä. Koulutuspäivä voidaan toteuttaa luokkakoulutuksena joko teidän tiloissanne, Webropolin tiloissa Helsingissä tai verkkokoulutuksena useammalle paikkakunnalle samaan aikaan.

Pyydä tarjous organisaatiokohtaisesta koulutuksesta