
Case: Särkänniemi
Webropolin tehokasta ja monipuolista kysely- ja raportointiratkaisua hyödyntäen.
Asiakastarinat
”Webropol on auttanut meitä parantamaan reaaliaikaista vuorovaikutusta. Työkalua käytetään moniin eri tarkoituksiin, kuten perinteisiin asiakaskyselyihin, ad hoc -kyselyihin ja erilaisiin testauksiin tai haastatteluihin.”
Julia Flovén | Customer Insight Lead, VR
”Saamme jäsenkyselyihimme parhaimmillaan kymmeniä tuhansia vastauksia. Pystymme suodattamaan, vertailemaan ja analysoimaan tuloksia ja tätä kautta voimme kehittää toimintaamme ja vaikkapa lisätä tunnettuuttamme monilla tavoin. Tiedon saaminen tietoturvallisesti ja kätevästi on meille tärkeää.”
Ilona Kangas ja Anne Pihlava | YTK
”Webropol on olennainen osa asiakaskokemuksen strategista kehittämistämme. Halusimme rakentaa kattavamman asiakaskokemuksen mittarin, joka mittaa suhdetta koko Postin brändiin. Haasteena oli, että asiakasdata oli pirstaleisesti eri paikoissa. Päädyimme Webropoliin sen monikanavaisuuden vuoksi. Myös palvelun helppokäyttöisyys oli vahva kriteeri valinnassamme.”
Ulla Jones | Johtaja, Posti
”Webropol-tutkimusjärjestelmä on erittäin nopea ja helppo työkalu lähes minkä tahansa tutkimuksen luomiseen.”
Jouni Marttinen | Projektipäällikkö,
ELY-keskus
Webropolin tehokasta ja monipuolista kysely- ja raportointiratkaisua hyödyntäen.
Saamme jäsenkyselyihimme vastauksia parhaimmillaan kymmeniä tuhansia.
Kyselytyökalun avulla olemme saaneet kerättyä palautetta, jotka on mahdollistanut tapahtumiemme ja toimintamme jatkuvan kehittämisen.
Webropol auttaa asiakaskokemuksen monipuolisessa kehittämisessä
Henkilöstökysely lähes 200 000:lle työntekijälle
Jatkuvaa palautetta ja reaaliaikaista raportointia käyttäjäystävällisesti
Fiksumpaa toimintaa hyvien asiakassuhteiden ylläpitämiseksi
360-arvioinnit vaivattomasti ja kustannustehokkaasti Webropolilta
Tarve tietää, mitä asiakkaat ajattelevat – juuri nyt
WOTT-kyselypäätteellä palautetta ketterästi ja kattavasti.