Case: VR
Webropol auttaa asiakaskokemuksen monipuolisessa kehittämisessä
Asiakastarinat
”Webropol on auttanut meitä parantamaan reaaliaikaista vuorovaikutusta. Työkalua käytetään moniin eri tarkoituksiin, kuten perinteisiin asiakaskyselyihin, ad hoc -kyselyihin ja erilaisiin testauksiin tai haastatteluihin.”
Julia Flovén | Customer Insight Lead, VR
”Webropolin kysely- ja raportointisovellus on ollut korvaamaton työkalu asiakastyytyväisyyden kehittämisessä. Olemme myös pystyneet kohdentamaan resurssejamme paremmin ja tekemään faktoihin perustuvia päätöksiä.”
Arto Sirviö | Toimitusjohtaja,
Vaasan Golf
”Webropol on olennainen osa asiakaskokemuksen strategista kehittämistämme. Halusimme rakentaa kattavamman asiakaskokemuksen mittarin, joka mittaa suhdetta koko Postin brändiin. Haasteena oli, että asiakasdata oli pirstaleisesti eri paikoissa. Päädyimme Webropoliin sen monikanavaisuuden vuoksi. Myös palvelun helppokäyttöisyys oli vahva kriteeri valinnassamme.”
Ulla Jones | Johtaja, Posti
”Webropol-tutkimusjärjestelmä on erittäin nopea ja helppo työkalu lähes minkä tahansa tutkimuksen luomiseen.”
Jouni Marttinen | Projektipäällikkö,
ELY-keskus
Webropol auttaa asiakaskokemuksen monipuolisessa kehittämisessä
Tehokasta asiakastyytyväisyyden kehittämistä
Henkilöstökysely lähes 200 000:lle työntekijälle
Jatkuvaa palautetta ja reaaliaikaista raportointia käyttäjäystävällisesti
Fiksumpaa toimintaa hyvien asiakassuhteiden ylläpitämiseksi
360-arvioinnit vaivattomasti ja kustannustehokkaasti Webropolilta
Tarve tietää, mitä asiakkaat ajattelevat – juuri nyt
WOTT-kyselypäätteellä palautetta ketterästi ja kattavasti.