Pohjoismaiden käytetyin kysely- ja raportointisovellus

Yli 15 vuotta vankkaa kokemusta. Yli 70 000 yrityskäyttäjää eri puolilla maailmaa. Webropol –ratkaisuista tiedoksesi:

  • Asiakkaamme ovat 1 – 160 000 työntekijän organisaatioita
  • Hintatasomme 12kk:n sopimuskaudelle alkaen n. 1000€ + alv
  • Tietoturva ja –suoja on alamme huippua

Varmista jatkuva kehitys organisaatiossasi! Johda tiedolla!

Pyydä tarjous!

Haluatko lisätietoja

NHS Scotland – Asiakastarina

Caset

Työntekijät, jotka tuntevat olevansa sitoutuneita, osallisia ja arvostettuja, antavat vahvan panoksen työhönsä. Tämä on välttämätöntä palvelujen jatkuvan parantamisen kannalta.

Organisaation etu on, että työntekijät nauttivat positiivisesta työntekijäkokemuksesta. Tarkastelemalla säännöllisesti työntekijöiden tyytyväisyystasoja organisaatiot voivat jatkuvasti tunnistaa alueita, joilla henkilöstön sitoutumista voidaan parantaa tiimeittäin ja koko organisaatiossa.

Vuodesta 2015 lähtien Webropol on tehnyt tiivistä yhteistyötä NHS Scotlandin kanssa. Olemme tukeneet NHS Scotlandia onnistuneessa henkilöstötutkimuksessa, joka on tehty vuosittain lähes 200 000:lle työntekijälle 22:ssa terveydenhoidon yksikössä. Anonymiteetin varmistamiseksi koko prosessia hallitaan Webropol-sovelluksessa. Työkalumme tunnistaa kehittämiskohteet ja tarjoaa palautteen keräämisen ja raportoimisen käyttäjäystävällisellä ja tehokkaalla tavalla. Miten olemme tukeneet NHS Scotlandia?

Automaattinen palautteen keruun prosessi:

  • Yksinkertainen automatisoitu prosessi esihenkilöille tiiminsä tietojen tarkistamieen.
  • Esihenkilöt voivat poistaa ja sulkea kyselystä tiimin jäseniä, jotka ovat esimerkiksi lomalla, sairaana tai poissa prosessin aikana. Tämä validointi varmistaa, että oikeat ihmiset vastaavat kyselyyn. Tämä nostaa myös vastausprosenttia.
  • Kyselyiden, muistutustuen ja ilmoitusten lähetyksen automatisointi. Helppous ja yksinkertaisuus tekee prosessin mukavaksi ja kannustaa osallistumaan.

Varmista, että tulokset johtavat toimiin:

  • Automaattiset raportit, kullekin organisaation tasolle ajoitettuina.
  • Helppo pääsy kaikkiin tuloksiin yhdestä paikasta jokaiselle organisaation johdossa.
  • Esihenkilöt keskustelevat tuloksista tiiminsä kanssa ja kehittävät toimenpiteitä ja tavoitteita.
    – Juhli onnistumisia! Tunnistakaa mitä teette hyvin tiiminä ja nauttikaa jokaisesta onnistumisesta yhdessä.
    – Kehittäkää tiimikohtaisia tavoitteita ja toimenpiteitä paremman työympäristön luomiseksi.
    – Luokaa visuaalisia Story boardeja jaettavaksi tiiminne kanssa, korostaen avainalueita, tavoitteita ja toimenpiteitä.
    – Positiivinen toiminta luo positiivisia tiimejä ja rohkaisee osallistumaan organisaation kehittämiseen.

NHS Scotlandille tekemämme työn tuloksena Skotlannin hallitus on vuodesta 2017 lähtien antanut meille tehtäväksi laatia vuosittaisen Health and Social Care Staff Experience -raportin. Raportti perustuu kvantitatiiviseen henkilöstökyselyyn, jonka pohjalta Health & Social Care (H&SC) -henkilöstö luo kvalitatiivisia tiimitarinoita havainnollistamaan, miten toimintasuunnitelmia kehitetään ja toteutetaan.

Kasvata osaamistasi!

Henkilökohtaiset koulutusvideot W-storesta.

Hanki tästä

Verkkokoulutukset

  • Verkkokoulutukset 2023 löydät täältä
  • Koulutus tapahtuu omalla tietokoneella verkon yli
  • Tarvitset vain tietokoneen ja internetyhteyden
  • Tarvitset myös kaiuttimet tai kuulokkeet tietokoneeseen
  • Voit käyttää mikrofonia kysymysten esittämiseen koulutuksen lopussa tai voit myös kirjoittaa kysymykset kouluttajalle
  • Kestää yleensä 2 tuntia

Organisaatiokohtainen koulutus

Järjestämme myös organisaatiollesi räätälöityjä koulutuspäiviä. Koulutuspäivä toteutetaan verkkokoulutuksena tai pienimuotoisena Webropolin tiloissa Helsingissä.

Pyydä tarjous organisaatiokohtaisesta koulutuksesta