MODUULEILLA MONIKANAVAINEN TIEDONKERUU

Kerää tietoa kätevästi eri kanavista ja varmistat kattavat palautteet

Webropol tekee tietojen keräämisestä sähköposteilla, verkkolinkeillä, SMS-viesteillä ja QR-koodeilla helppoa. Palvelu mahdollistaa lisäksi välittömän palautteen keräämisen toimipisteissä, oman sovelluksen kautta ja automaattisesti, heti asiakaspuheluiden jälkeen. Oikea-aikainen ja monikanavainen palautteenkeruu on vaivatonta, mikä takaa maksimaalisen vastausmäärän.

WOTT – Asiakaspalautteet suoraan toimipisteessä

WOTT (Webropol Online Touch Tablet) -palauteratkaisulla asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen mittaaminen sujuu vaivattomasti odotustiloissa, palvelupisteillä, messuilla, myymälöissä ja ravintoloissa.

  • Kerää asiakaspalaute heti asiakaskohtaamisen yhteydessä, myös äänivastaus
  • Reaaliaikainen raportointi mahdollistaa, että saat jatkuvaa tietoa asiakkaiden tyytyväisyystasosta
  • Voit vertailla eri toimipisteitä, osastoja ja palvelutiskien asiakaskokemusta
  • Voit vaihtaa näytöllä näkyviä kysymyksiä helposti etähallinnan kautta niin usein kuin haluat
  • Palveluun kuuluu kosketusnäytöllinen palautelaite sekä Suomessa valmistettu tyylikäs ja tukeva metallinen jalusta, joka voidaan personoida yrityksenne toiveiden mukaisesti

Direct-sovellus – Kerää palautetta helposti vaikka päivittäin

Webropol Direct -sovellus on tarkoitettu organisaatioille, jotka haluavat olla jatkuvasti ajan tasalla tai reagoida nopeasti tilanteisiin.

  • Jatkuvaan päivittäiseen tai viikoittaiseen palautteenantoon
  • Henkilöstön päiväpulssit
  • Palautteet ja reklamaatiot asiakaskohtaamisista, toimituksista jne.
  • Satunnaiset yllättävät ilmoitustarpeet, esim. laatuhavainnot
  • Direct -palaute voidaan ohjata Webropol BI Viewn avulla kaikkien tietoa tarvitsevien tietoon

Mobile Connector – Palautteet automaattisesti heti asiakaspuhelun jälkeen

Oli kyseessä asiakaspalvelu, puhelinmyynti tai huoltopalvelu, Webropol Mobile Connectorilla keräät palautteet helposti asiakaspuhelun jälkeen.

  • Android-puhelimeen kehitetty sovellus, joka lähettää kyselylinkin tekstiviestillä heti asiakaspuhelun jälkeen
  • Helppo ja nopea käyttöönotto ja käyttö
  • Ei kalliita integraatioprojekteja
  • Automatisoitu kyselyiden lähettäminen
  • Kyselyiden muokkaaminen vaivatonta
  • Reaaliaikaiset raportit ja kattavat analyysit tarjoavat työkalut asiakaskokemuksen kehittämiseen

Löytyikö täältä tarpeisiisi sopiva ratkaisu?