Kerää tietoa kätevästi eri kanavista ja varmistat kattavat palautteet
Webropol tekee tietojen keräämisestä sähköposteilla, verkkolinkeillä, SMS-viesteillä ja QR-koodeilla helppoa. Palvelu mahdollistaa lisäksi välittömän palautteen keräämisen toimipisteissä, oman sovelluksen kautta ja automaattisesti, heti asiakaspuheluiden jälkeen. Oikea-aikainen ja monikanavainen palautteenkeruu on vaivatonta, mikä takaa maksimaalisen vastausmäärän.
WOTT – Asiakaspalautteet suoraan toimipisteessä
WOTT (Webropol Online Touch Tablet) -palauteratkaisulla asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen mittaaminen sujuu vaivattomasti odotustiloissa, palvelupisteillä, messuilla, myymälöissä ja ravintoloissa.
- Kerää asiakaspalaute heti asiakaskohtaamisen yhteydessä, myös äänivastaus
- Reaaliaikainen raportointi mahdollistaa, että saat jatkuvaa tietoa asiakkaiden tyytyväisyystasosta
- Voit vertailla eri toimipisteitä, osastoja ja palvelutiskien asiakaskokemusta
- Voit vaihtaa näytöllä näkyviä kysymyksiä helposti etähallinnan kautta niin usein kuin haluat
- Palveluun kuuluu kosketusnäytöllinen palautelaite sekä Suomessa valmistettu tyylikäs ja tukeva metallinen jalusta, joka voidaan personoida yrityksenne toiveiden mukaisesti
Direct-sovellus – Kerää palautetta helposti vaikka päivittäin
Webropol Direct -sovellus on tarkoitettu organisaatioille, jotka haluavat olla jatkuvasti ajan tasalla tai reagoida nopeasti tilanteisiin.
- Jatkuvaan päivittäiseen tai viikoittaiseen palautteenantoon
- Henkilöstön päiväpulssit
- Palautteet ja reklamaatiot asiakaskohtaamisista, toimituksista jne.
- Satunnaiset yllättävät ilmoitustarpeet, esim. laatuhavainnot
- Direct -palaute voidaan ohjata Webropol BI Viewn avulla kaikkien tietoa tarvitsevien tietoon
Mobile Connector – Palautteet automaattisesti heti asiakaspuhelun jälkeen
Oli kyseessä asiakaspalvelu, puhelinmyynti tai huoltopalvelu, Webropol Mobile Connectorilla keräät palautteet helposti asiakaspuhelun jälkeen.
- Android-puhelimeen kehitetty sovellus, joka lähettää kyselylinkin tekstiviestillä heti asiakaspuhelun jälkeen
- Helppo ja nopea käyttöönotto ja käyttö
- Ei kalliita integraatioprojekteja
- Automatisoitu kyselyiden lähettäminen
- Kyselyiden muokkaaminen vaivatonta
- Reaaliaikaiset raportit ja kattavat analyysit tarjoavat työkalut asiakaskokemuksen kehittämiseen