Webropol WOTT

Asiakastyytyväisyyskysely ja asiakaspalaute tapahtumissa, myymälöissä, ravintoloissa, messuilla ja odotustiloissa

Webropol lanseerasi uuden palauteratkaisun syksyllä 2013 ja se on nyt otettu laajalti käyttöön Webropolin asiakaskunnassa. Webropol WOTT avaa uusia ovia sähköisen palautteen keräämiselle tapahtumissa, myymälöissä, työpaikalla, ravintoloissa, messuilla ja odotustiloissa. Monet organisaatiot hyödyntävät uutta palvelua palautekyselyissä, joiden aiheena on asiakastyytyväisyys, työhyvinvointi, työmotivaatio, opiskelijatyytyväisyys ja potilastyytyväisyys. Usein palautteen kerääjältä puuttuu tarvittavat yhteystiedot palautekyselyn lähettämiseen, jolloin palaute on hyvä kerätä heti asiakaskohtaamisen yhteydessä.

Tässä yleisiä käyttökohteita palautteen keräämiselle WOTT-laitteella:

• Oppilaitokset ja muut tapahtumien ja koulutustilaisuuksien järjestäjät mittaavat osallistujien tyytyväisyyttä.
• Yliopistot sekä tapahtumien ja koulutusten järjestäjät mittaavat asiakastyytyväisyyttä tapahtumissa ja koulutuksissa
• Sairaalat ja terveydenhuollon palveluita tarjoavat organisaatiot keräävät asiakastyytyväisyyteen ja palvelun laatuun liittyvää palautetta odotustiloissa
• Ravintolat, hotellit ja myymälät tekevät asiakastyytyväisyyskyselyitä ja tavoittavat satoja kuluttajia päivittäin
• Työntekijöiltä kerätään päivittäistä palautetta haastavissa muutostilanteissa, joissa aiheina on usein työhyvinvointi, työmotivaatio ja työilmapiiri

Voit muokata WOTT-laitteen näytöllä näkyviä kysymyksiä ja vastausvaihtoehtoja niin usein kuin haluat. Tässä muutama esimerkki kysymyksistä, joita voit kysyä kerätessäsi palautetta tapahtumissa ja muissa tilanteissa:

– Suosittelisitko palveluamme?
– Aiotko käyttää palveluamme myös jatkossa?
– Oliko palvelumme nopeaa / ystävällistä / asiantuntevaa?
– Vastasiko palvelumme lopputulos odotuksiasi?
– Anna arvosana tapahtuman hyödyllisyydelle / tapahtuman järjestelyille / tapahtuman mielenkiintoisuudelle

Palveluun kuuluu kosketusnäytöllinen palautelaite, teline ja Webropol WOTT-sovellus.

Ota meihin yhteyttä, niin kerromme lisää Webropol WOTT-palauteratkaisusta!