webropol case management
Tehokas palautteiden hallinta ja käsittely
Helppokäyttöinen asianhallintajärjestelmä säästää aikaa, vaivaa ja rahaa. Webropol Case Managementilla sujuvoitat palautelomakkeiden kuten reklamaatioiden jatkokäsittelyä ja seurantaa. Toimialasta riippumatta Webropolin tapaustenhallinta voidaan saumattomasti mukauttaa organisaation prosesseihin.
AMMATTIMAISTA ASIANHALLINTAA
Varmista sujuvat tapausten käsittelyprosessit
Automaattinen ohjaus
Järjestelmämme varmistaa, että tapaukset ohjataan automaattisesti oikeaan määränpäähän käsiteltäväksi. Aikaa säästyy ja sekaannukset vähenevät. Reaaliaikaiset ilmoitukset ja hälytykset varmistavat, että olet aina ajan tasalla kriittisistä tehtävistä.
Paranna yhteistyötä
Tehosta yhteistyötä ja tee tietoon perustuvia päätöksiä. Ratkaise tapaukset nopeasti hyödyntäen kommentointi- ja lisätiedonpyynti-toiminnallisuuksia.
Nopeuta toimintaa
Tehosta toimintaa nopealla toimenpiteiden jalkautuksella. Ratkaisumme mahdollistaa toimien nopean toteuttamisen, jolloin tiimisi pääsee reagoimaan tehtäviin nopeasti.
Tehosta organisaatiosi toimintoja Webropolin avulla
Virheiden minimoiminen: Selkeän työnkulun ja määriteltyjen prosessien avulla eliminoit epävarmuudet ja parannat tarkkuutta.
Reaaliaikainen seuranta: Pysy ajantasalla ja mahdollista tietoon perustuvien päätösten tekeminen helposti. Pääset tilastoihin ja vastauksiin käsiksi entistä vaivattomammin.
Kuulostiko tämä tarpeisiisi sopivalta?
webropol moduUlIT
Webropol taipuu moneen: yhdestä moduulista kaiken kattavaan kokonaisratkaisuun
Whistleblower
Edistä rehellisyyttä ja ilmoita väärinkäytöksistä. Tutustu EU-direktiivin mukaiseen anonyymiin ilmoituskanavaamme.
Asiakaskokemus
Webropol CX – Saavuta kilpailuetua ymmärtämällä paremmin asiakkaidesi tarpeita.
AI Tekstianalyysi
Hyödynnä tekoälyä sisällön analysoinnissa.
Webropol Moduulit
Löydä kaikki se, mitä Webropol Moduuleilla voit saavuttaa.