
webropol case management
Tehokas asianhallinta ja palautteiden käsittely
Helppokäyttöinen asianhallintajärjestelmä säästää aikaa, vaivaa ja rahaa. Webropol Case Management -asianhallinta sujuvoittaa palautelomakkeiden kuten reklamaatioiden jatkokäsittelyä ja seurantaa. Toimialasta riippumatta Webropolin asianhallinta voidaan saumattomasti mukauttaa organisaation prosesseihin.

AMMATTIMAISTA ASIANHALLINTAA
Case Management -asianhallinta varmistaa sujuvan tapausten käsittelyn

Automaattinen ohjaus
Case Management – järjestelmä varmistaa, että tapaukset ohjataan automaattisesti oikeaan määränpäähän käsiteltäväksi. Aikaa säästyy ja sekaannukset vähenevät. Reaaliaikaiset ilmoitukset ja hälytykset varmistavat, että olet aina ajan tasalla kriittisistä tehtävistä.

Paranna yhteistyötä
Tehosta yhteistyötä tiimin ja organisaation sisällä ja tee tietoon perustuvia päätöksiä. Ratkaise tapaukset nopeasti Case Management -asianhallinnan avulla hyödyntäen kommentointi- ja lisätiedonpyynti-toiminnallisuuksia.

Nopeuta toimintaa
Tehosta toimintaa nopealla toimenpiteiden jalkautuksella. Case Management -asianhallinta mahdollistaa toimien nopean toteuttamisen, jolloin tiimisi pääsee reagoimaan tehtäviin nopeasti.
Case Management -asianhallinta tehostaa organisaatiosi toimintoja
Virheiden minimoiminen: Selkeän työnkulun ja määriteltyjen prosessien avulla eliminoit epävarmuudet ja parannat tarkkuutta.
Reaaliaikainen seuranta: Pysy ajantasalla ja mahdollista tietoon perustuvien päätösten tekeminen helposti. Pääset tilastoihin ja vastauksiin käsiksi entistä vaivattomammin.
Kuulostiko Case Management tarpeisiisi sopivalta?
webropol moduUlIT
Webropol taipuu moneen: yhdestä moduulista kaiken kattavaan kokonaisratkaisuun
Whistleblower
Edistä luottamusta sekä avoimuutta ja ilmoita väärinkäytöksistä. Tutustu EU-direktiivin mukaiseen anonyymiin Whistleblower-ilmoituskanavaamme.
Asiakaskokemus
Webropolin asiakaskokemuksen ratkaisuilla ymmärrät paremmin asiakkaidesi tarpeita ja saavutat kilpailuetua.
AI Tekstianalyysi
Hyödynnä tekoälyä sisällön ja avoimen palautteen analysoinnissa. Mahdollista tietoon perustuvat päätökset AI Tekstianalyysillä.