webropol case management

Tehokas palautteiden hallinta ja käsittely

Helppokäyttöinen asianhallintajärjestelmä säästää aikaa, vaivaa ja rahaa. Webropol Case Managementilla sujuvoitat palautelomakkeiden kuten reklamaatioiden jatkokäsittelyä ja seurantaa. Toimialasta riippumatta Webropolin tapaustenhallinta voidaan saumattomasti mukauttaa organisaation prosesseihin.

AMMATTIMAISTA ASIANHALLINTAA

Varmista sujuvat tapausten käsittelyprosessit

Automaattinen ohjaus 

Järjestelmämme varmistaa, että tapaukset ohjataan automaattisesti oikeaan määrän­päähän käsiteltäväksi. Aikaa säästyy ja sekaannukset vähenevät. Reaaliaikaiset ilmoitukset ja hälytykset varmistavat, että olet aina ajan tasalla kriittisistä tehtävistä.

Paranna yhteistyötä 

Tehosta yhteistyötä ja tee tietoon perustuvia päätöksiä. Ratkaise tapaukset nopeasti hyödyntäen kommentointi- ja lisätiedonpyynti-toiminnallisuuksia.

Nopeuta toimintaa 

Tehosta toimintaa nopealla toimenpiteiden jalkautuksella. Ratkaisumme mahdollistaa toimien nopean toteuttamisen, jolloin tiimisi pääsee reagoimaan tehtäviin nopeasti.

WEBROPOL CASE MANAGEMENT HYÖDYT

Tehosta organisaatiosi toimintoja Webropolin avulla

Virheiden minimoiminen: Selkeän työnkulun ja määriteltyjen prosessien avulla eliminoit epävarmuudet ja parannat tarkkuutta.

Reaaliaikainen seuranta: Pysy ajantasalla ja mahdollista tietoon perustuvien päätösten tekeminen helposti. Pääset tilastoihin ja vastauksiin käsiksi entistä vaivattomammin.

Kuulostiko tämä tarpeisiisi sopivalta?

webropol moduUlIT

Webropol taipuu moneen: yhdestä moduulista kaiken kattavaan kokonaisratkaisuun