Mittaa asiakaskokemusta ja kerää asiakaspalautetta
WOTT by Webropol: Mittaa asiakaskokemusta ja kerää asiakaspalautetta messuilla, myymälöissä ja tapahtumissa
Webropol tuo markkinoille uuden sukupolven kosketusnäyttöratkaisun WOTT by Webropolin. WOTT on herättänyt paljon kiinnostusta asiakkaiden keskuudessa monipuolisuutensa ansiosta. WOTT-ratkaisua voidaan asiakaskokemuksen mittaamisen lisäksi käyttää myös vierailijoiden rekisteröitymiseen ja opastukseen.
”Moni asiakkaistamme haluaa pysyä jatkuvasti tietoisina siitä, kuinka hyvää asiakaspalvelua heidän asiakkaansa myymälöissä ja palvelupisteissä saavat. Esimerkiksi Yliopiston Apteekki, joka on jo pitkään kuulunut Suomen viiden parhaimman palveluorganisaation joukkoon, käyttää WOTT-laitetta asiakaskokemuksen mittaamiseen jokaisessa myymälässään. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen on avain asiakaskokemuksen parantamiseen”, kertoo Erik Romar, Webropolin toimitusjohtaja.
Uutuutena WOTT-laitteessa on edeltäjäänsä Instant Feedback -laitetta tyylikkäämpi muotoilu sekä mahdollisuus painattaa laitteeseen omia materiaaleja, jotka kehottavat kuluttajia kertomaan mielipiteensä palvelusta tai esimerkiksi täyttämään rekisteröitymislomakkeen.
WOTT-laitteella organisaatiot voivat kehittää asiakaskokemustaan erilaisissa tapahtumissa, myymälöissä ja palvelupisteissä. Uutena lisänä tulleet vierasilmoittautumis- sekä opastaulutoiminto mahdollistavat toiminnan tehostamisen. Näiden avulla voidaan vapauttaa rekisteröitymiseen ja opastamiseen kuluvaa työaikaa muuhun, tuottavampaan toimintaan.
”WOTT-laitteiden hinta on hyvin edullinen. Halusimme pitää hinnat alhaalla ja kannustaa näin suomalaisia organisaatioita lähtemään sankoin joukoin mukaan asiakaskokemuksen parantamistalkoisiin”, Romar toteaa.
Aloita asiakaskokemuksen mittaaminen ja lue lisää WOTT-laitteesta täältä!