Selvitä markkinoiden tarpeet Webropol-kyselyiden avulla
Mitä ihmiset ajattelevat tuotteestasi, palvelustasi tai mainoskampanjastasi? Miksi jotkut asiakkaat valitsevat tuotteen teiltä, toiset taas kilpailijoiltanne? Jos mietit vastauksia näihin kysymyksiin, kannattaa toteuttaa markkinatutkimus.
Tekemällä samoja mittauksia säännöllisesti samassa asiakasryhmässä asenteiden ja trendien muutokset saadaan näkyviin, ja samalla markkinointitoiminnalle luodaan mittarit.
Ymmärrä kohderyhmiäsi paremmin, mittaa markkinoinnin tuloksia ja kehity
- Brändi-/mielikuvatutkimus
- Tarvekartoitus
- Ostokäyttäytyminen
- Pakkaussuunnittelu
- Tuoteinnovaatio
- Hinnoittelu ja hintajoustavuus
- Kohderyhmäanalyysi
- Kilpailija-analyysi ja positiointi
Markkinatutkimuksen tiedonkeruu ja analysointi Webropolilla
Webropol on helposti opittava tutkimussovellus, jolla voit toteuttaa vaativiakin markkinatutkimuksia helposti ja nopeasti – tiedonkeruusta analysointiin ja raportointiin!
Edistykselliset kyselylomakkeet Webropolilla
- Kattavat säännöt kysymyksille
- Kysymysten ja vastausvaihtoehtojen randomointi
- Monipuolinen taustatietojen käsittely
- Vastausten kerääminen online ja offline
Markkinatutkimuksen tilasto- ja analyysityökalut
- Text Mining -tekstianalyysi
- Insight – simulointi ja ennustaminen
- Professional Statistics – nopea ristiintaulukointi, johon merkattu tilastollinen merkitsevyys soluittain
- Professional Statistics – kohderyhmien segmentointi ja klusterianalyysi