Webropol tarjoaa työkalun laadun mittaamiseen
Laatu on jokaisen tuotteen ja palvelun mittari. Mutta miten mitata laatua? Laatuun vaikuttavat kyllä esimerkiksi palvelun tehokkuus tai tuotteen toimintavarmuus ja kestävyys, mutta ennen kaikkea siihen vaikuttaa ihmisten kokemukset. Webropol tarjoaa työkalut asiakkaiden, työntekijöiden tai ihan kenen tahansa mielipiteiden mittaamiseen. Se mahdollistaa laatutietoisuuden tuomisen osaksi jokapäiväistä työtä, jolloin parannusten tekemisestä tulee luonnollinen osa jokaista päivää.
Laadunvarmistus on nyt helppoa
Laadunvarmistukseen liittyvien kysymysten valmistelu ja lähettäminen on Webropolin avulla yksinkertaista. Saadut vastaukset tallennetaan samaan ohjelmaan, jossa ne on helppo lajitella, analysoida ja ottaa vertailuun sopivien kohteiden kanssa. Asiakaspalautteen jatkuva kerääminen on tärkeä osa ISO-standardien noudattamista. Webropolin laadunvarmistustyökalut toimivat kuitenkin yhtä hyvin yrityksen oman sisäisen laadun varmistamisessa. eTest-toiminnolla voit määrittää työntekijöiden osaamistasot. Työntekijät voivat vuorostaan arvioida helposti – ja nimettömänä – johdon toimintaa. Webropol tarjoaa myös erinomaiset työkalut prosessien ja projektien arviointiin ja seurantaan.