Jatkuva asiakastyytyväisyyden mittaaminen on paras tapa kehittää asiakaskokemusta
Webropolin kyselytyökalulla tavoitat asiakkaasi tehokkaasti ja näyttävästi. Asiakkaasi voivat vastata mm. älypuhelinten, tablettien, kosketusnäyttöjen ja tietokoneiden kautta.
Esimerkkejä asiakastyytyväisyyskyselyn kysymyksistä
- NPS (NPS-luku on hyvä asiakastyytyväisyyden ja asiakasuskollisuuden indikaattori jatkuvaan seurantaan)
- Asiakastyytyväisyysindeksi (muodosta 0-100 luku tärkeimmistä kysymyksistä, kuten tyytyväisyys tuotteeseen tai palveluun, ostoaikeet tulevaisuudessa sekä asiakkaan halukkuus suositella tuotetta)
- Älä unohda kysyä taustatietokysymyksiä. Näin voit vertailla eri asiakasryhmiä raportoinnin ja analysoinnin puolella. Webropolin avulla saat tuotua sähköpostikyselyyn valmiiksi asiakkaiden taustatietoja (kuten ostohistoria, asiakkaan vuosittainen ostomäärä, asiakkuuden ikä ja asiakkaan yhteystiedot)
Asiakkaiden tavoittaminen ei ole koskaan ollut helpompaa
- Voit kerätä asiakastyytyväisyyskyselyysi vastauksia sähköpostitse, verkkosivulinkin kautta, tekstiviesteillä ja QR-koodilla
- Webropol WOTT -palautelaitteilla voit mitata asiakkaiden tyytyväisyyttä paikan päällä
- Ulkoasupohjilla luot helposti näyttäviä kyselyitä ja saateviestejä, joihin voit lisätä oman yritysilmeen ja logon
- Mikäli sinulla on kuluttaja-asiakkaita, autamme mielellämme tavoittamaan heidät kuluttajapaneelin kautta
- Pyydä tarvittaessa apua tutkimuskonsultiltamme!
Asiakastyytyväisyyskyselyn reaaliaikainen raportointi pitää sinut ajan tasalla ja säästää aikaasi
- Automaattiset hälytysviestit erityisen tyytymättömistä tai tyytyväisistä asiakkaista
- Reaaliaikainen raportti, jonka linkin voit antaa henkilöille, joiden tulee pysyä asiakastyytyväisyyden tasosta tietoisina
- Pysy ajan tasalla sähköpostiin tilattavalla automaattisella viikko- ja kuukausiraportilla
- Automatisoi kustannustehokkaasti koko asiakastyytyväisyyskyselyn tiedonkeruu ja raportointi Webropolin integraatiolla ja tietoalustaratkaisuilla
- Tietoalustaratkaisujen avulla voit yhdistää tietoa eri järjestelmistä ja valita, mitkä tiedot näytetään raporttinäkymässä
Pysy kilpailun kärjessä Webropol Analyticsilla
Kun haluat olla asiakastyytyväisyyskyselyiden kärkitason tähtiosaaja, oikea työkalu sinulle on Webropol Analytics.
- Webropol Text Mining auttaa sinua analysoimaan minuuteissa satoja tekstimuotoisia asiakaspalautteita
- Webropol Insight on simulaatiotyökalu, jonka avulla voit ennustaa tekemiesi parannuksen vaikutuksen tulevaisuudessa annetun aineiston pohjalta
Webropol Professional Statistics -työkalun avulla:
- Selvität korrelaatioanalyysin (ja tarvittaessa myös regressioanalyysin) avulla, mitkä asiat vaikuttavat eniten asiakkaitesi kokonaistason tyytyväisyyteen ja uskollisuuteen
- Lasket myös helposti kokonaistason asiakasindeksituloksen ja teet muita muuttujamuunnoksia
- Muodostat asiakasklustereita ja asiakassegmenttejä ja vertailet näitä ryhmiä kädenkäänteessä
- Teet ristiintaulukointeja, joista näet tilastollisen merkitsevyyden