Pohjoismaiden käytetyin kysely- ja raportointisovellus

Yli 15 vuotta vankkaa kokemusta. Yli 70 000 yrityskäyttäjää eri puolilla maailmaa. Webropol –ratkaisuista tiedoksesi:

  • Asiakkaamme ovat 1 – 160 000 työntekijän organisaatioita
  • Hintatasomme 12kk:n sopimuskaudelle alkaen n. 1000€ + alv
  • Tietoturva ja –suoja on alamme huippua

Varmista jatkuva kehitys organisaatiossasi! Johda tiedolla!

Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.

Pyydän yhteydenottoa


Tällä lomakkeella kerätään henkilötietojasi asiakaspalvelun mahdollistamiseksi.

Lähettämällä lomakkeen vahvistat hyväksyväsi tietosuojakäytäntömme. Tarvittaessa voit tarkistaa tietosuojaselosteemme tästä.

Pyydä tarjous!

Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.
Pyydän lisätietoa

Jätä tietosi niin otamme sinuun yhteyttä.

Tällä lomakkeella kerätään henkilötietojasi asiakaspalvelun mahdollistamiseksi.   

Lähettämällä lomakkeen vahvistat hyväksyväsi tietosuojakäytäntömme. Tarvittaessa voit tarkistaa tietosuojaselosteemme tästä

Haluatko lisätietoja

Asiakastyytyväisyyskysely auttaa sinua parantamaan asiakaskokemusta ja asiakasuskollisuutta

Käyttötarkoitukset

Jatkuva asiakastyytyväisyyden mittaaminen on paras tapa kehittää asiakaskokemusta

Webropolin kyselytyökalulla tavoitat asiakkaasi tehokkaasti ja näyttävästi. Asiakkaasi voivat vastata mm. älypuhelinten, tablettien, kosketusnäyttöjen ja tietokoneiden kautta.

Pyydä tarjous »

Esimerkkejä asiakastyytyväisyyskyselyn kysymyksistä

  • NPS (NPS-luku on hyvä asiakastyytyväisyyden ja asiakasuskollisuuden indikaattori jatkuvaan seurantaan)
  • Asiakastyytyväisyysindeksi (muodosta 0-100 luku tärkeimmistä kysymyksistä, kuten tyytyväisyys tuotteeseen tai palveluun, ostoaikeet tulevaisuudessa sekä asiakkaan halukkuus suositella tuotetta)
  • Älä unohda kysyä taustatietokysymyksiä. Näin voit vertailla eri asiakasryhmiä raportoinnin ja analysoinnin puolella. Webropolin avulla saat tuotua sähköpostikyselyyn valmiiksi asiakkaiden taustatietoja (kuten ostohistoria, asiakkaan vuosittainen ostomäärä, asiakkuuden ikä ja asiakkaan yhteystiedot)

Asiakkaiden tavoittaminen ei ole koskaan ollut helpompaa

  • Voit kerätä asiakastyytyväisyyskyselyysi vastauksia sähköpostitse, verkkosivulinkin kautta, tekstiviesteillä ja QR-koodilla
  • Webropol WOTT -palautelaitteilla voit mitata asiakkaiden tyytyväisyyttä paikan päällä
  • Ulkoasupohjilla luot helposti näyttäviä kyselyitä ja saateviestejä, joihin voit lisätä oman yritysilmeen ja logon
  • Mikäli sinulla on kuluttaja-asiakkaita, autamme mielellämme tavoittamaan heidät kuluttajapaneelin kautta
  • Pyydä tarvittaessa apua tutkimuskonsultiltamme!

Pyydä tarjous »

Asiakastyytyväisyyskyselyn reaaliaikainen raportointi pitää sinut ajan tasalla ja säästää aikaasi

  • Automaattiset hälytysviestit erityisen tyytymättömistä tai tyytyväisistä asiakkaista
  • Reaaliaikainen raportti, jonka linkin voit antaa henkilöille, joiden tulee pysyä asiakastyytyväisyyden tasosta tietoisina
  • Pysy ajan tasalla sähköpostiin tilattavalla automaattisella viikko- ja kuukausiraportilla
  • Automatisoi kustannustehokkaasti koko asiakastyytyväisyyskyselyn tiedonkeruu ja raportointi Webropolin integraatiolla ja tietoalustaratkaisuilla
  • Tietoalustaratkaisujen avulla voit yhdistää tietoa eri järjestelmistä ja valita, mitkä tiedot näytetään raporttinäkymässä

Pysy kilpailun kärjessä Webropol Analyticsilla

Kun haluat olla asiakastyytyväisyyskyselyiden kärkitason tähtiosaaja, oikea työkalu sinulle on Webropol Analytics.

  • Webropol Text Mining auttaa sinua analysoimaan minuuteissa satoja tekstimuotoisia asiakaspalautteita
  • Webropol Insight on simulaatiotyökalu, jonka avulla voit ennustaa tekemiesi parannuksen vaikutuksen tulevaisuudessa annetun aineiston pohjalta

Webropol Professional Statistics -työkalun avulla:

  • Selvität korrelaatioanalyysin (ja tarvittaessa myös regressioanalyysin) avulla, mitkä asiat vaikuttavat eniten asiakkaitesi kokonaistason tyytyväisyyteen ja uskollisuuteen
  • Lasket myös helposti kokonaistason asiakasindeksituloksen ja teet muita muuttujamuunnoksia
  • Muodostat asiakasklustereita ja asiakassegmenttejä ja vertailet näitä ryhmiä kädenkäänteessä
  • Teet ristiintaulukointeja, joista näet tilastollisen merkitsevyyden

Hyvä Webropol käyttäjä, tiesitkö että

3.0 raportointi koulutusvideo auttaa sinua ottamaan kaiken irti Webropol-sovelluksesta

Lue lisää

Luokkakoulutukset (Huovitie 3, 00400 Helsinki)

  • Luokkakoulutukset 2019 löydät täältä
  • Koulutus tapahtuu Webropolin koulutustilassa
  • Koulutustilassa on tietokoneet, et tarvitse omaa tietokonetta
  • Tarvitset ainoastaan omat käyttäjätunnukset, jos haluat, että harjoituskysely jää sinulle talteen (Starttikoulutus/3.0-kyselyn luonti)
  • Kestää yleensä 3 tuntia

Verkkokoulutukset

  • Verkkokoulutukset 2019 löydät täältä
  • Koulutus tapahtuu omalla tietokoneella verkon yli
  • Tarvitset vain tietokoneen ja internetyhteyden
  • Tarvitset myös kaiuttimet tai kuulokkeet tietokoneeseen
  • Voit käyttää mikrofonia kysymysten esittämiseen koulutuksen lopussa tai voit myös kirjoittaa kysymykset kouluttajalle
  • Kestää yleensä 2,5 tuntia

Organisaatiokohtainen koulutus

Järjestämme myös organisaatiollesi räätälöityjä koulutuspäiviä. Koulutuspäivä voidaan toteuttaa luokkakoulutuksena joko teidän tiloissanne, Webropolin tiloissa Helsingissä tai verkkokoulutuksena useammalle paikkakunnalle samaan aikaan.

Pyydä tarjous organisaatiokohtaisesta koulutuksesta