Pohjoismaiden käytetyin kysely- ja raportointisovellus

Yli 15 vuotta vankkaa kokemusta. Yli 70 000 yrityskäyttäjää eri puolilla maailmaa. Webropol –ratkaisuista tiedoksesi:

  • Asiakkaamme ovat 1 – 160 000 työntekijän organisaatioita
  • Hintatasomme 12kk:n sopimuskaudelle alkaen n. 1000€ + alv
  • Tietoturva ja –suoja on alamme huippua

Varmista jatkuva kehitys organisaatiossasi! Johda tiedolla!

Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.

Pyydän yhteydenottoa


Tällä lomakkeella kerätään henkilötietojasi asiakaspalvelun mahdollistamiseksi.

Lähettämällä lomakkeen vahvistat hyväksyväsi tietosuojakäytäntömme. Tarvittaessa voit tarkistaa tietosuojaselosteemme tästä.

Pyydä tarjous!

Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.
Pyydän lisätietoa

Jätä tietosi niin otamme sinuun yhteyttä.

Tällä lomakkeella kerätään henkilötietojasi asiakaspalvelun mahdollistamiseksi.   

Lähettämällä lomakkeen vahvistat hyväksyväsi tietosuojakäytäntömme. Tarvittaessa voit tarkistaa tietosuojaselosteemme tästä

Haluatko lisätietoja

Asiakaspalvelu ja asiakaspalautteen kerääminen

Käyttötarkoitukset

Teemana asiakaspalvelu: Näin luot onnistuneen asiakaspalautekyselyn

Hyvä asiakaspalvelu koostuu monesta eri tekijästä, joista asiakaskokemus on tärkein. Asiakaspalautteen kerääminen auttaa sinua mittaamaan ja kehittämään asiakaspalvelun laatua.

Kerää asiakaspalautetta sekä jatkuvasti että puolivuosittain

Webropol 3.0 -palautejärjestelmän kyselykirjastosta löytyy valmis asiakaspalautelomake ja kysymyksiä asiakaspalvelun laadun mittaamiseen, joiden pohjalta voit lähteä rakentamaan omaa asiakaspalautekyselyäsi. Asiakaspalautteen kerääminen ja asiakkaiden tavoittaminen Webropol-palautejärjestelmällä onnistuu monella eri tavalla.

  • Asiakaspalautekyselyt sähköpostitse
  • Asiakaspalautelomake verkkosivuilla
  • Automaattinen asiakaspalautteen kerääminen ostotapahtumien yhteydessä
  • Reaaliaikainen asiakaspalaute WOTT-palautelaitteella paikan päällä

Näin rakennat asiakaspalautekyselyn, jonka tulosten avulla parannat asiakaspalvelun laatua

  • Rakenna asiakaspalautelomake asiakkaan näkökulmasta ja lisää siihen jokaiselle asiakaspolun kohtaamispisteelle oma mittari
  • Yksityiskohtaisempien kysymysten lisäksi on tärkeää mitata myös kokonaistason asiakastyytyväisyyttä, jotta voit analysoida mitkä asiat vaikuttavat kokonaistason tyytyväisyyteen eniten
  • Lisää yksi avoin kysymys, jossa kysyt mitä hyvää asiakaspalvelussa oli, ja toinen, jossa kysyt mihin asiakas toivoisi parannusta
  • Älä unohda taustatietokysymyksiä lomakkeen lopusta, jotta asiakasryhmien vertailu sujuu mahdollisimman hyvin

Webropol-palautejärjestelmän automaattiset hälytykset lähettävät tiedon sähköpostiisi, mikäli asiakas on ollut poikkeuksellisen pettynyt tai tyytyväinen. Näin pääset nopeasti reagoimaan epäkohtiin ja palvelun laatuun vaikuttaviin ongelmiin.

Webropol View – uusi tapa seurata kaikkia tärkeitä palvelun laadun avaintulosmittareita yhdestä näkymästä

Mikäli tarvitset asiakaspalautetta monesta eri lähteestä pysyäksesi ajan tasalla asiakaspalvelusi laadusta eri liiketoimintaosa-alueilla, keväällä 2018 lanseerattava Webropol View on sinulle oikea ratkaisu. View mahdollistaa tärkeiden avaintulosmittareiden yhdistämisen monesta eri raportista ja tietolähteestä yhteen selkeään tulosnäkymään. Näin tulosten jatkuva monitorointi on johdolle helppoa.

Lue lisää »

Hyvä Webropol käyttäjä, tiesitkö että

3.0 raportointi koulutusvideo auttaa sinua ottamaan kaiken irti Webropol-sovelluksesta

Lue lisää

Luokkakoulutukset (Huovitie 3, 00400 Helsinki)

  • Luokkakoulutukset 2019 löydät täältä
  • Koulutus tapahtuu Webropolin koulutustilassa
  • Koulutustilassa on tietokoneet, et tarvitse omaa tietokonetta
  • Tarvitset ainoastaan omat käyttäjätunnukset, jos haluat, että harjoituskysely jää sinulle talteen (Starttikoulutus/3.0-kyselyn luonti)
  • Kestää yleensä 3 tuntia

Verkkokoulutukset

  • Verkkokoulutukset 2019 löydät täältä
  • Koulutus tapahtuu omalla tietokoneella verkon yli
  • Tarvitset vain tietokoneen ja internetyhteyden
  • Tarvitset myös kaiuttimet tai kuulokkeet tietokoneeseen
  • Voit käyttää mikrofonia kysymysten esittämiseen koulutuksen lopussa tai voit myös kirjoittaa kysymykset kouluttajalle
  • Kestää yleensä 2,5 tuntia

Organisaatiokohtainen koulutus

Järjestämme myös organisaatiollesi räätälöityjä koulutuspäiviä. Koulutuspäivä voidaan toteuttaa luokkakoulutuksena joko teidän tiloissanne, Webropolin tiloissa Helsingissä tai verkkokoulutuksena useammalle paikkakunnalle samaan aikaan.

Pyydä tarjous organisaatiokohtaisesta koulutuksesta