Case: Vaasan Golf
Vaasan Golf on käyttänyt Webropolin kysely- ja raportointisovellusta menestyksekkäästi asiakastyytyväisyyden mittaamiseen ja kehittämiseen. Nopeus on yksi keskeisistä hyödyistä, jonka he ovat saavuttaneet.
”Nopeus, korjata asioita alueella”, kertoo Vaasan Golfin toimitusjohtaja Arto Sirviö:
”Asiakkailtamme saamamme palautteen perusteella pystymme reagoimaan nopeasti ja ratkaisemaan mahdolliset ongelmat tai kehittämistarpeet alueellamme.” Webropol kysely- ja raportointisovelluksen QR-koodi -kyselylinkkien avulla, Vaasan Golf on onnistunut keräämään palautetta helposti ja hyödyntämään sitä tehokkaasti. QR-koodin avulla pelaajat ovat voineet antaa palautetta jo väylältä.
Webropolin kysely- ja raportointisovelluksen avulla Vaasan Golf on onnistunut keräämään tärkeää tietoa asiakkailtaan useista eri kanavista ja hyödyntämään sitä tehokkaasti. ”Webropolin kysely- ja raportointisovellus on ollut korvaamaton työkalu Vaasan Golfille asiakastyytyväisyyden kehittämisessä. Sen avulla olemme pystyneet keräämään asiakkailtamme arvokasta palautetta ja toteuttamaan asiakaskokemusta parantavia toimenpiteitä”, kertoo Arto Sirviö.
Olemme myös pystyneet kohdentamaan resurssejamme paremmin ja tekemään faktoihin perustuvia päätöksiä asiakaskokemuksen parantamiseksi.
Arto Sirviö, toimitusjohtaja
Asiakaskokemuksen kehittäminen on nykypäivänä erittäin tärkeää. Arto Sirviö painottaa, että panostaminen asiakaskokemuksen parantamiseen on tuonut heille kilpailuetua: ”Nyt pystymme helpommin viestimään myös jäsenkirjeessä asioita, joita olemme saaneet palautteena ja tekemään tämän pohjalta asiakaskokemusta parantavia toimenpiteitä. Tämä on mahdollistanut paremman viestinnän jäsenten kanssa ja tehokkaamman yhteistyön asiakaskokemuksen jatkuvassa kehittämisessä. Hyvä fiilis tästä jo ensimmäisen kauden jälkeen ja odotukset tälle kaudelle korkealla!”