Case: Särkänniemi

Kaikille varmasti tuttu Särkänniemi on perustettu vuonna 1966. Särkänniemi on ilon ja elämysten alusta, Suomen monipuolisin matkailukohde ja Tampereen matkailun suurin vetovoimatekijä. Särkänniemen elämyskokonaisuuteen kuuluvat tällä hetkellä huvipuisto, Akvaario, Näsinneulan näkötorni, Planetaario ja Koiramäen eläinpuisto sekä maamme parhaimpiin ravintoloihin kuuluva Ravintola Näsinneula. Alueelta löytyy myös Tampereen kaupungin hallinnoima Sara Hildénin taidemuseo.

Särkänniemi aloitti Webropolin kysely- ja raportointisovelluksen käytön syyskuussa 2023.

Meillä oli ilo kuulla asiakkaamme kokemuksia Webropol-palvelusta. Särkänniemi on hyödyntänyt ratkaisuamme monipuolisesti eri käyttötarkoituksissa ja jakaneet meille arvokasta palautetta käytön helppoudesta ja tehokkuudesta.

Helppokäyttöinen ja monipuolinen palvelu

Palvelu on erittäin helppokäyttöinen. Sen avulla on voitu toteuttaa erilaisia seurantoja ja mittauksia vaivattomasti. Palvelun käyttö on sujuvaa, ja se mahdollistaa nopean ja kattavan palautteen keräämisen eri kohtaamispisteistä” , kertoo Särkänniemen tietohallintopäällikkö Tuula Salminen.

Monipuoliset käyttökohteet

Särkänniemi on käyttänyt Webropol-palvelua useisiin eri tarkoituksiin, kuten:

Monikanavainen palautteenkeruu

Palautetta on kerätty useista kohtaamispisteistä, tavoitteena on saada kattava kuva asiakaskokemuksesta.

Palautteenkeruun kanavina ovat olleet muun muassa:

Integraatiot ja automaatio

Olemme myös hyödyntäneet Webropolin rajapintaa integraatioiden toteuttamiseen. Erityisesti tietovaraston ja NPS-luvun osalta integraatiot ovat helpottaneet tiedon analysointia ja raportointia, mikä on tuonut merkittävää lisäarvoa liiketoiminnan kehittämiseen,” Tuula Salminen vielä jatkaa.

Webropolin kysely- ja raportointiratkaisu palvelee eri toimialojen tarpeita. Helppokäyttöisyys, monipuolisuus ja integraatiomahdollisuudet tekevät siitä tehokkaan työkalun asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämiseen. Haluatko kuulla lisää? Varaa esittely >>