Pyydä tarjous!

Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.

Tällä lomakkeella kerätään henkilötietojasi asiakaspalvelun mahdollistamiseksi.   

Lähettämällä lomakkeen vahvistat hyväksyväsi tietosuojakäytäntömme. Tarvittaessa voit tarkistaa  tietosuojaselosteemme tästä.

Opas: markkinatutkimuksen tekeminen

Oppaat

Markkinatutkimuksen tekeminen on monivaiheinen prosessi. Jos vastaat organisaationne markkinointitoimenpiteistä ja kilpailijavertailuista, tai jos olet mukana tuotekehityksessä, markkinoinnissa, markkinoinnin suunnittelussa tai muissa liiketoiminnan kaupallisia toimintoja hoitavissa tehtävissä, opas tarjoaa paljon arvokasta tietoa. Lue oheisesta oppaasta vinkit markkinatutkimuksen tekemiseen.

Markkinatutkimuksen perusvaiheet ovat:

  1. Kyselyn suunnittelu ja muotoilu
    • Tavoitteiden asettaminen
    • Kyselyn muotoilu
    • Vastaajatietokannan valmistelu
  2. Tietojen kerääminen
    • Verkkokyselyn luominen
    • Osallistumiskutsujen lähettäminen
    • Tiedonkeruu
  3. Analysointi
    • Tulosten analysointi ja raportointi
    • Kyselytutkimuksen tulosten esittely
  4. Raportointi ja jatkotoimenpiteet
    • Toimenpidesuunnitelman luominen
    • Seuranta

Täytä alla oleva lomake ladataksesi oppaan pdf-muodossa.

 
Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.

Lähettämällä lomakkeen, annan luvan Webropol Oy:lle ottaa minuun yhteyttä.

Ota yhteyttä »
Menu Title