Pyydä tarjous!

Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.

Tulevaisuuden kyselytyökalu

Miksi Webropol?

Webropol – Pohjoismaiden käytetyin kyselytyökalu

 

  • Erik Romar, toimitusjohtaja:Tulostakin tärkeämpää on tehdä markkinoiden monipuolisin tulevaisuuden ratkaisu. Siksi olemme viime vuosina panostaneet tuotekehitykseen 30% Webropol-konsernin liikevaihdosta. Lupaan, että panostuksemme myös jatkuu.”

Ota yhteyttä »

NPS® –konsepti

NPS INDIKOI TULEVAISUUTTA. Webropolin NPS-konseptin avulla käyttäjä virittää NPS-kyselynsä ja -raporttinsa hetkessä.

Automatiikka

KYSELYIDEN AUTOMATISOINTIA KÄYTETÄÄN PALJON esimerkiksi automaattisissa lähettämisissä, tiedon automaattisessa siirrossa kyselylomakkeelle ja/tai  saatujen Webropol-vastausten automaatisesa siirrossa asiakkaiden CRM-, HRM- tai muihin järjestelmiin.

Vahva tunnistautuminen

ESIMERKIKSI PANKKITUNNUKSILLA KIRJAUTUMINEN. Vahva tunnistautuminen tarkoittaa sitä, että vastaaja voidaan tietoturvallisesti ja varmuudella tunnistaa. Vastaajan vahva tunnistautuminen voidaan toteuttaa esim. vastaajan kirjautuessa kyselyyn, asiakirjaan tai tutkimukseen. Myös lukuisia muita vahvoja tunnistautumistapoja on käytettävissä.

Tietoturvaloki

NÄE KETKÄ OVAT KÄYNEET RAPORTTITIEDOISSA. Kaikista muokkauksista ja raporttien avaamisesta kirjautuu merkintä tietoturvalokiin. Näin Webropol-käyttäjä voi itse todentaa, ettei kukaan ole katsellut tuloksia luvatta.

Responsiivisuus

EI VÄLIÄ NÄYTTÖLAITTEESTA JA NÄYTÖN KOOSTA. Kun itse sovellus, vastauslomake tai asiahallinnan dokumentti sopeutuu automaattisesti eri näyttöihin ja laitteisiin puhutaan responsiivisuudesta. Webropol on responsiivinen sovellus, niin vastaajalle kuin kyselyn tekijälle. Kyselyn laatijan ei tarvitse miettiä millaisella laitteella vastaaja avaa kyselyn.

Maailman nopein kysely

KIRJAUTUMATTA WEBROPOLIIN voi Microsoft Outlook:issa luoda kyselyn. Kysymykset luodaan sähköpostiin jolloin tutut Outlook-jakelulistat ja osoitteet ovat myös käytettävissä. Saat heti kyselyn lähettämisen jälkeen sähköpostissa linkin kyselyn raporttiin.

Käyttäjät kutsuvat tätä maailman nopeimmaksi kyselyksi.

Suorituskyky

PUOLI MILJOONAA VASTAUSTA JA 8 SEKUNTIA. Vastausmäärien kasvamisen myötä on perusraportoinnin suorituskyky noussut huipputärkeäksi ominaisuudeksi. Webropolin virittämän raportointiratkaisun on todettu avaavan yli puolen miljoonan vastauksen (35000 vastaajan vastaukset 15 kysymykseen) raportin 8 sekunnissa. Raportoinnin suorituskyky on ylpeydenaiheitamme.

Kysymysryhmittäin tulokset ja indeksit

MUODOSTAA VASTAUKSISTA JA/TAI KYSYMYKSISTÄ UUSIA TULOSRYHMIÄ. Esim kysymykset 1, 5 ja 9 ryhmään PUNAINEN ja kysymykset 2,6, ja 10 ryhmään SININEN.

Motivoi vastaamaan

TOIMINTO, JOKA NOSTAA VASTAUSPROSENTTIA TAVANOMAISESTA. Vastaajaa motivoi välitön palaute, jossa hän näkee omat vastauksensa verrattuna kaikkiin annettuihin vastauksiin. Tämä nostaa halua vastata kyselyyn.

WCAG 2.0

SOVELLUSTEN NÄKÖERGONOMIAAN on luotu oma standardi, WCAG 2.0.

Webropol -sovellus on WCAG 2.0 standardiluokitukseltaan AA-tasoa.

OLAP

EDISTYNYTTÄ TEKNIIKKAA PERUSRAPORTILLA. Webropol-kyselytyökalun raportointi perustuu ns. OLAP-ratkaisuun (Online Analytical Processing). Kyseessä on teknologia, jolloin datan käsittely ja järjestelmän analysointiratkaisut ovat nopeita ja joustavia.
OLAP -tietokuutiotoiminto mahdollistaa jo perusraportissa moniulotteisten tulosnäkymien tekemisen.

Raportin analysointifoorumi

YHTEISTYÖSSÄ TULOSTEN ANALYSOINNIN TASO PARANEE. Tulosraportin jokaisen kysymyksen yhteyteen voi perustaa oman analysointifoorumin, jossa keskustellaan ja analysoidaan tulosta.

Äänikysely

TABLET-TIETOKONE LUKEE ÄÄNEEN KYSYMYKSET. Ensimmäinen äänikyselyratkaisu on toteutettu hammaslääkäreiden lapsiasiakkaille. Tämä on tabletilta ääneen luettava kysymys, johon lapset vastaavat painamalla suurta hymiötä.

Satunnaisjärjestys

VAATIVILLE KÄYTTÄJILLE. Kysymykset ja/tai kysymysten vastausvaihtoehdot esitetään satunnaisjärjestyksessä. Tämä on tärkeä ominaisuus tutkimuksessa ja eTesteissä.

Offline-kyselyt

JOS INTERNET-YHTEYS ON EPÄVARMA. On varauduttava tilanteisiin, jossa internet-yhteys voi olla heikko tai vaihteleva esim. suurissa tapahtumissa. Webropol-kyselytyökalua on käytetty offline-tilassa esim. jalkapallon arvokisoissa; yhdessä EM- ja kahdessa MM-turnauksessa.

Offline tulokset voidaan myöhemmin siirtää napin painalluksella Webropoliin analysoitavaksi.

NPS®, Net Promoter® & Net Promoter® Score are registered trademarks of Satmetrix Systems, Inc., Bain & Company and Fred Reichheld.

Ota yhteyttä »
Menu Title